Pension Fontána Svitavy Bewertungen
-
Personal
94% -
Sauberkeit
94% -
Ausstattung
92% -
Komfort
88% -
Preis-Leistungverhältnis
88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Radomíra Bartošová
Familie mit älteren Kindern, 20.8.2022
Sokolov Česká republika
Natalie
Älteres Paar, 3.7.2022
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 19.6.2022
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Zuzana Melckenbeeck Vysoká
Junges Paar, 12.12.2021
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 6.9.2021
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 5.9.2021
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Martin Doskočil
Familie mit älteren Kindern, 9.8.2021
Pardubice Česká republika
Anonym
Familie mit älteren Kindern, 1.8.2021
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 6.7.2021
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Marie
Älteres Paar, 6.7.2021
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 26.9.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Gruppe von Freunden, 23.8.2020
Česká republika
(Ohne Textbewertung)
Jan Kuba
Gruppe von Freunden, 22.8.2020
Klatovy Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 16.8.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 2.8.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jiří Kůst
Einzelreisender, 22.7.2020
Česká republika
Co se týká snídaně - námi kupované párky si prozatím ostatní hosté pochvalovali, ale chápeme, že nemusí každému chutnat.
Anonym
Einzelreisender, 8.6.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 14.2.2020
Čeština
Když jste prováděly rezervaci v systému Hotel.cz, je zcela zřejmé, jaké druhy pokojů jste si objednaly. Náš pension disponuje pouze jedním jednolůžkovým pokojem a ostatní naše kapacity jsou disponovány do apartmánů (proto i rozdílné ceny). U každého pokoje máme uveden nejen popis, ale i fotografie.
Co se týká připojení k internetu, problém s vámi řešil majitel. Provedl restart routeru a po něm jste mu potvrdili, že internetové připojení je funkční. Pokud byl slabý signál, bylo opět možné kontaktovat recepci a problém bychom s vámi k vaší spokojenosti dořešili. Připojení na internet máme na každém pokoji nejen přes Wi-Fi, ale i kabelovým připojením pro případ technických problémů.
Za zápach z odpadu v pokoji Lucie se omlouváme. Žel před vámi nebyl v pokoji nikdo ubytovaný, patrně vyschla voda v sifonu a tím zápach vznikl. Věříme, že po doplnění vody v sifonu (běžným použitím umyvadla), zápach brzy zmizel.
Nevím, jestli si opravdu od vás zasloužíme tak nízké hodnocení vzhledem k faktu, že jste si během pobytu (vyjma problému s internetem) na nic nestěžovaly. Vše je lepší řešit v průběhu pobytu než negativními recenzemi po odjezdu.
Danuše
Einzelreisender, 22.1.2020
Česká republika
Anonym
Einzelreisender, 15.12.2019
Čeština
(Ohne Textbewertung)